
Újdonság és tradíció
Milyen elvek és technológia mentén működik a szoftver és technikai eszközcsomag.



SZABÁLYOK
A közlekedés egy közösség
Minden közösségi hálózatban szükség van a közösségi irányelvekre. Az irányelvek határozzák meg a közösség működését, választják el a jó vagy rossz elemeket. Ellentétben a népszerű közösségi hálózatokkal a közlekedés egy sokkal tisztábban és egyértelműbben kezelhető irányelvrendszerrel rendelkezik ez a KRESZ jogszabály, amely mind a csatlakozási feltételeket, mind pedig a használatot, azaz a részvételt szabályozza.
A SAFETY ZONE™ eszközei, szoftverrendszere a KRESZ hatályos és az egyes országokban érvényben lévő szabályokat segít követni és betartani. A közösség képessé válik a megfelelő módon működni.
INNOVÁCIÓ
Aktív baleset-megelőzés
A KRESZ betartása gördülékennyé teszi a közlekedést. A jogszabályok nem csak a feltételeket, de a működés folyamatát is szabályozzák. A balesetek megelőzésének kulcskérdése a szabályok helyes, tudatos és a megfelelő helyzetben történő gyors alkalmazása.
A KRESZ betartásához a szoftver fejlesztése során számos innovatív megoldás született és születik.
Minden jármű és közlekedő egyazon közösségi hálózat szereplőjévé válik a használattal. Online kapcsolattal és vezeték nélküli offline kapcsolattal biztosítva lehetőség van a valós közlekedési szereplők között információcserére.

Járműfüggetlen megoldás
5 újdonság teszi lehetővé, hogy a közlekedés irányelvei valós időben betarthatóvá váljanak minden közlekedési szereplő részére.
Mit mondanak a felhasználók?

“A húgomat megvádolták egy olyan balesettel, amelynél nem is volt jelen. Megfogadtam, hogy soha nem fogom hagyni, hogy ez velem is megtörténjen! A SAFETY EYE™ mindent dokumentál és segít sokkal jobban vezetnem!”
Németh Krisztina
Renault Twingo 2001
“Büntető fékeztek előttem és összetört az autóm. Több, mint 18 hónap bizonyító eljárás után lett vége az ügynek, mert mindent tényekkel kellett bizonyítanom a 2004-es Skodám vezetéséről. Ma már ez mindössze egy kattintás!”
Szabados László
Skoda Octavia 2004
“Mindig aggódtam, amikor a férjem a telefonjáért nyúlt az autózás közben. Hiába mondtuk, hogy ne tegye, csak egy pillanat volt az egész. Az új autónkba már nem teszi. A SAFETY EYE™ gondoskodott róla, hogy ne történjen meg még egyszer!”
Kuhn Józsefné (Julcsi)
Mercedes A 2013
“Pedig nálam jobban nem csinálja senki! Mondtam minden nap, amikor a személyautóból átültem a teherautóba…Hiszen én “hivatásos” vagyok. A cégünk vett egy ilyen rendszert. Aztán kiderült, hogy alvási apnoém van. Hálás vagyok, hogy nem viszem vásárra többet a bőröm!”
Kovács István
Hivatásos járművezető – IVECO 2015
“Azt gondoltam, hogy 53 évesen és 40 év autózás után már mindent tudok. Aztán rájöttem, hogy én változtam. A SAFETY EYE™ megmutatta, hogy mennyit romlott a reakcióidőm. Ma már több, mint 2 másodpercet tartok az én kis járgányommal…”
Ordas Péter
Nissan Micra 2009
“Egyetlen pillanat volt. Elfordítottam a fejem és lenéztem az ülésre. Elhúztam a kormányt és hibáztam. Az árokban kötöttem ki. 6 hónap kórház és 48 öltés. Az elsők között voltam, amikor meghallottam ennek a rendszernek a létezését és hálás vagyok, hogy valaki rám is gondolt!”
Óvári Éva
Renault Megane 2007
Gyakran ismételt kérdések
Igyekszünk mindenben segíteni és számos kérdésre a válasz, amelyeket az ügyfeleinktől, felhasználóinktól hallottunk már most rendelkezésre áll.
Ha nem találod a választ, akkor ne várj, küld el nekünk a kérdésedet!
200+
VÉDETT JÁRMŰ
350+
APP LETÖLTÉS
1m+
POZÍCIÓ LEKÉRÉS
65K+
TÁMOGATOTT KILOMÉTER