Újdonság és tradíció

Milyen elvek és technológia mentén működik a szoftver és technikai eszközcsomag.

SZABÁLYOK

A közlekedés egy közösség

Minden közösségi hálózatban szükség van a közösségi irányelvekre. Az irányelvek határozzák meg a közösség működését, választják el a jó vagy rossz elemeket. Ellentétben a népszerű közösségi hálózatokkal a közlekedés egy sokkal tisztábban és egyértelműbben kezelhető irányelvrendszerrel rendelkezik ez a KRESZ jogszabály, amely mind a csatlakozási feltételeket, mind pedig a használatot, azaz a részvételt szabályozza.

A SAFETY ZONE™ eszközei, szoftverrendszere a KRESZ hatályos és az egyes országokban érvényben lévő szabályokat segít követni és betartani. A közösség képessé válik a megfelelő módon működni.

INNOVÁCIÓ

Aktív baleset-megelőzés

A KRESZ betartása gördülékennyé teszi a közlekedést. A jogszabályok nem csak a feltételeket, de a működés folyamatát is szabályozzák. A balesetek megelőzésének kulcskérdése a szabályok helyes, tudatos és a megfelelő helyzetben történő gyors alkalmazása.

A KRESZ betartásához a szoftver fejlesztése során számos innovatív megoldás született és születik.

Minden jármű és közlekedő egyazon közösségi hálózat szereplőjévé válik a használattal. Online kapcsolattal és vezeték nélküli offline kapcsolattal biztosítva lehetőség van a valós közlekedési szereplők között információcserére.

Járműfüggetlen megoldás

5 újdonság teszi lehetővé, hogy a közlekedés irányelvei valós időben betarthatóvá váljanak minden közlekedési szereplő részére.


Applikáció vagy beépített eszköz

Közvetlen kapcsolat a járművel

Szeretjük a mobilunkat és a technológia egyre inkább a mobil dolgok felé tolódik el. A közlekedés azonban régi és új, valamint sokféle szereplő összessége. Ezért telefonos applikáció fejlesztettünk, hogy a legtöbb szereplőt elérjük. A járművekbe épített központi egység, arcfelismerő és kamerarendszer a járművek pillanatnyi és valós állapotát kezeli, hogy a mobilunkon rendelkezésre álljon minden információ.

Arcfelismerő rendszer a kiterjesztett biztonságért

Mesterséges intelligencia

Járművezető azonosítás, a közlekedésben való részvétel jogosságának meghatározására. Egyben megoldás az éberség, a figyelmetlenség, az elalvás, a rosszullét, a telefonhasználat és még sok egyéb felismerésére.

Azonnali információfeldolgozás

RADAR ÉS Képelemző rendszer

Fedélzeti kamerarendszer az eszközcsomag kiemelt eleme. Környezetünkben fellelhető veszélyek felderítéséért felelős. Alkalmas arra, hogy a fedett információkat is láthatóvá tegye, amelyeket a szemünk nem lát. Például éjszaka, ködben vagy a vakító napsütésben is. Gyalogos, motoros, kerékpáros azonosítás, sávátlépés, követési távolság mérés és speed limit funkciókkal, ütközés figyelmeztetéssel.

Célzott üzenet, hangjelzés és riasztás

Cselekvésre ösztönző rendszer

Intelligens visszajelzések. A járművekben vizuális, hanggal kiegészített figyelmeztetések és egyes vészhelyzetek esetében fizikai visszajelzések szükségesek a valós idejű beavatkozáshoz az életünk védelme érdekében.

Dokumentálás

360°-os figyelem

A szoftver kiemelt feladatot hajt végre a dokumentálással. Lehetőséget ad, hogy minden pillanat visszakereshetővé váljon és ne érhessen minket vád vagy éppen bizonyítani tudjunk mindent. Időbélyeg, tények és technikai adatok rögzítése. Nem csak a pillanat, de az eseményekhez vezető konkrét cselekmények is dokumentálásra kerülnek.

Mit mondanak a felhasználók?



“A húgomat megvádolták egy olyan balesettel, amelynél nem is volt jelen. Megfogadtam, hogy soha nem fogom hagyni, hogy ez velem is megtörténjen! A SAFETY EYE™ mindent dokumentál és segít sokkal jobban vezetnem!”

Németh Krisztina

Renault Twingo 2001


“Büntető fékeztek előttem és összetört az autóm. Több, mint 18 hónap bizonyító eljárás után lett vége az ügynek, mert mindent tényekkel kellett bizonyítanom a 2004-es Skodám vezetéséről. Ma már ez mindössze egy kattintás!”

Szabados László

Skoda Octavia 2004


“Mindig aggódtam, amikor a férjem a telefonjáért nyúlt az autózás közben. Hiába mondtuk, hogy ne tegye, csak egy pillanat volt az egész. Az új autónkba már nem teszi. A SAFETY EYE™ gondoskodott róla, hogy ne történjen meg még egyszer!”

Kuhn Józsefné (Julcsi)

Mercedes A 2013


“Pedig nálam jobban nem csinálja senki! Mondtam minden nap, amikor a személyautóból átültem a teherautóba…Hiszen én “hivatásos” vagyok. A cégünk vett egy ilyen rendszert. Aztán kiderült, hogy alvási apnoém van. Hálás vagyok, hogy nem viszem vásárra többet a bőröm!”

Kovács István

Hivatásos járművezető – IVECO 2015


“Azt gondoltam, hogy 53 évesen és 40 év autózás után már mindent tudok. Aztán rájöttem, hogy én változtam. A SAFETY EYE™ megmutatta, hogy mennyit romlott a reakcióidőm. Ma már több, mint 2 másodpercet tartok az én kis járgányommal…”

Ordas Péter

Nissan Micra 2009


“Egyetlen pillanat volt. Elfordítottam a fejem és lenéztem az ülésre. Elhúztam a kormányt és hibáztam. Az árokban kötöttem ki. 6 hónap kórház és 48 öltés. Az elsők között voltam, amikor meghallottam ennek a rendszernek a létezését és hálás vagyok, hogy valaki rám is gondolt!”

Óvári Éva

Renault Megane 2007


Gyakran ismételt kérdések

Igyekszünk mindenben segíteni és számos kérdésre a válasz, amelyeket az ügyfeleinktől, felhasználóinktól hallottunk már most rendelkezésre áll.
Ha nem találod a választ, akkor ne várj, küld el nekünk a kérdésedet!

200+

VÉDETT JÁRMŰ

350+

APP LETÖLTÉS

1m+

POZÍCIÓ LEKÉRÉS

65K+

TÁMOGATOTT KILOMÉTER

Scroll to Top